مقالات آموزشی

سال 2017 چه چیزهایی درباره‌ی آینده‌ی تجارت موبایلی به ما آموخت؟

برای اینکه بفهمیم تجارت موبایلی به چه سمتی می‌رود، برخی از تحولات کلیدی سال 2017 را تحلیل می‌کنیم.
سه شنبه 17 بهمن 1396

شش کمپانی که بیشترین استفاده را از تبلیغات محتوایی می‌کنند.

در اینجا، به شش نمونه از کمپانی‌هایی اشاره می‌کنیم که به طور مداوم از آنچه که می‌توان فرم ایده‌آل تبلیغات محتوایی دانست استفاده می‌کنند.
چهارشنبه 11 بهمن 1396

10 پیشنهاد به ناشران برای جذب کاربران بیشتر با کمترین هزینه

ناشران بزرگ تبلیغات، می‌توانند هر روز برای جذب کاربران جدید مقدار زیادی هزینه کنند. اما برای توسعه‌دهندگان کوچکتر و مستقل با زمان و بودجه محدود، این مسئله امکان‌پذیر نیست. پس چگونه می‌توان بدون داشتن یک بودجه کلان، در ماراتن جذب کاربر رقابت کرد؟
سه شنبه 3 بهمن 1396

5 پیشنهاد برای درآمدزایی اپلیکیشن‌ها از مدیر درآمد شرکت Ketchapp

در کنفرانس اخیر رویداد Postback، کریستسن کالدرون مدیر ارشد درآمد شرکت Ketchapp ، گزارش جذابی از رویکرد این شرکت به تبلیغات درون‌برنامه‌ای ارائه کرد. کریستین بعد از مدیریت درآمد اپلیکیشن Dots برای دوسال، اخیراً به تیم Ketchapp پیوسته است. چیزهای زیادی از حرفهای او می‌توان یادگرفت، پیشنهاد می‌کنیم دیدن ویدئوی آن را از دست ندهید.
سه شنبه 26 دى 1396

آشنایی با ابزارهای کلیدی گزارش‌گیری در گوگل آنالیتیکس _ قسمت دوم

در مقاله‌ی قبلی با دو بخش مخاطبان و جذب از ابزارهای کلیدی گزارش‌دهی در گوگل آنالیتیکس آشنا شدیم. در ادامه‌ی آن، در این مقاله به بررسی دوبخش رفتار و تبدیل‌ها می‌پردازیم.
چهارشنبه 20 دى 1396

آشنایی با ابزارهای کلیدی گزارش‌گیری در گوگل آنالیتیکس _ قسمت اول

در مقالات قبلی، به معرفی کلی گوگل آنالیتیکس و تعریف واژگان کلیدی آن پرداختیم، در این مقاله و مقاله بعدی با ابزارهای کلیدی گزارش‌گیری در آن آشنا خواهیم شد
دوشنبه 18 دى 1396

واژگان کلیدی در گوگل آنالیتیکس

قبل از آنکه به معرفی ابزارهای گزارش‌دهی گوگل آنالیتیکس و شیوه‌ی تحلیل آنها بپردازیم، لازم است که بطور خلاصه واژگان و اصطلاحات کلیدی و رایج این ابزار را تعریف کنیم. شما درحین کار و یا خواندن مطالب درباره‌ی گوگل آنالیتیکس، بارها با این واژه‌ها روبرو خواهید شد
چهارشنبه 6 دى 1396

3 مفهوم اساسی که ناشران تبلیغات باید بدانند.

اگر شما یک توسعه دهنده نرم افزار یا ناشر هستید که به تازگی می‌خواهید از طریق تبلیغات تلفن همراه کسب‌ درآمد کنید، احتمالا در برخورد با تمامی اطلاعات در این حوزه گیج شوید و نتوانید تمامی آن‌ها را دسته‌بندی کرده و به طور کامل متوجه شوید.لذا در زمینه درآمدزایی از طریق تبلیغات، لازم است با موضوعات مربوطه آشنا شوید تا بتوانید عملکرد تبلیغات و داده‌هایی را که مشاهده می‌کنید، بهتر درک کنید.
دوشنبه 4 دى 1396

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) چیست و چه کاربردهایی دارد؟

با توجه به بازخوردهایی که از مقاله‌ی قبلی با عنوان « داده‌های گوگل آنالیتیکس را درست تفسیر کنید.» گرفتیم، تصمیم گرفتیم که طی چند مقاله، به معرفی و آشنایی بیشتر با این ابزار و کارکردهای آن و شیوه‌ی تحلیل گزارش‌های آن بپردازیم. در این مقاله به معرفی اجمالی این ابزار و کارکردهای اصلی آن خواهیم پرداخت.
شنبه 11 آذر 1396

چگونه داده‌های گوگل آنالیتیکس را درست تفسیر کنیم؟

گوگل آنالیتیکس یک ابزار تحلیل و آنالیز وب و نرم افزار‌های موبایل است که توسط گوگل ارائه شده و آمار بازدیدکنندگان یک وب سایت و یا یک اپلیکیشن را در اختیار صاحبان‌ آن‌ها قرار می‌دهد...
يكشنبه 21 آبان 1396

صفحه‌ها

اشتراک در مقالات آموزشی