مقالات آموزشی

آزمایش A/B درون‌برنامه‌ای چیست و چگونه عمل می‌کند؟

چگونه آزمایش A/B می‌تواند به شما کمک کند تا اپلیکیشن‌تان بیشترین بازدهی را داشته باشد.
سه‌شنبه 17 آوریل 2018

چگونه آینده‌ی درآمدزایی اپلیکیشن خود را پیش‌بینی کنیم؟ (قسمت دوم)

در این قسمت قصد داریم نگاه کاربردی‌تری به LTV داشته باشیم و بررسی کنیم که چگونه ممکن است بتوان آن را برای برخی از رایج‌ترین مدل‌های درآمدزایی اپلیکیشن‌ها محاسبه کرد.
چهارشنبه 14 مارس 2018

چگونه آینده‌ی درآمدزایی اپلیکیشن خود را پیش‌بینی کنیم؟ (قسمت اول)

در این قسمت به معرفی تجزیه و تحلیل براساس پیش‌بینی‌ها و روش محاسبه ارزش طول عمر مشتری می‌پردازیم.
یک‌شنبه 4 مارس 2018

بازاریابی متقابل (Cross Promotion) چیست؟

در این مطلب به تعریف تبلیغات متقابل، شیوه کارکرد آن، تأثیرات آن بر افزایش فروش و همچنین به ذکر مثال‌هایی از آن خواهیم پرداخت.
یک‌شنبه 18 فوریه 2018

سال 2017 چه چیزهایی درباره‌ی آینده‌ی تجارت موبایلی به ما آموخت؟

برای اینکه بفهمیم تجارت موبایلی به چه سمتی می‌رود، برخی از تحولات کلیدی سال 2017 را تحلیل می‌کنیم.
سه‌شنبه 6 فوریه 2018

شش کمپانی که بیشترین استفاده را از تبلیغات محتوایی می‌کنند.

در اینجا، به شش نمونه از کمپانی‌هایی اشاره می‌کنیم که به طور مداوم از آنچه که می‌توان فرم ایده‌آل تبلیغات محتوایی دانست استفاده می‌کنند.
چهارشنبه 31 ژانویه 2018

10 پیشنهاد به ناشران برای جذب کاربران بیشتر با کمترین هزینه

ناشران بزرگ تبلیغات، می‌توانند هر روز برای جذب کاربران جدید مقدار زیادی هزینه کنند. اما برای توسعه‌دهندگان کوچکتر و مستقل با زمان و بودجه محدود، این مسئله امکان‌پذیر نیست. پس چگونه می‌توان بدون داشتن یک بودجه کلان، در ماراتن جذب کاربر رقابت کرد؟
سه‌شنبه 23 ژانویه 2018

5 پیشنهاد برای درآمدزایی اپلیکیشن‌ها از مدیر درآمد شرکت Ketchapp

در کنفرانس اخیر رویداد Postback، کریستسن کالدرون مدیر ارشد درآمد شرکت Ketchapp ، گزارش جذابی از رویکرد این شرکت به تبلیغات درون‌برنامه‌ای ارائه کرد. کریستین بعد از مدیریت درآمد اپلیکیشن Dots برای دوسال، اخیراً به تیم Ketchapp پیوسته است. چیزهای زیادی از حرفهای او می‌توان یادگرفت، پیشنهاد می‌کنیم دیدن ویدئوی آن را از دست ندهید.
سه‌شنبه 16 ژانویه 2018

آشنایی با ابزارهای کلیدی گزارش‌گیری در گوگل آنالیتیکس _ قسمت دوم

در مقاله‌ی قبلی با دو بخش مخاطبان و جذب از ابزارهای کلیدی گزارش‌دهی در گوگل آنالیتیکس آشنا شدیم. در ادامه‌ی آن، در این مقاله به بررسی دوبخش رفتار و تبدیل‌ها می‌پردازیم.
چهارشنبه 10 ژانویه 2018

آشنایی با ابزارهای کلیدی گزارش‌گیری در گوگل آنالیتیکس _ قسمت اول

در مقالات قبلی، به معرفی کلی گوگل آنالیتیکس و تعریف واژگان کلیدی آن پرداختیم، در این مقاله و مقاله بعدی با ابزارهای کلیدی گزارش‌گیری در آن آشنا خواهیم شد
دوشنبه 8 ژانویه 2018

صفحه‌ها

اشتراک در مقالات آموزشی