گوگل آنالیتیکس

آشنایی با ابزارهای کلیدی گزارش‌گیری در گوگل آنالیتیکس _ قسمت دوم

در مقاله‌ی قبلی با دو بخش مخاطبان و جذب از ابزارهای کلیدی گزارش‌دهی در گوگل آنالیتیکس آشنا شدیم. در ادامه‌ی آن، در این مقاله به بررسی دوبخش رفتار و تبدیل‌ها می‌پردازیم.
چهارشنبه 10 ژانویه 2018

آشنایی با ابزارهای کلیدی گزارش‌گیری در گوگل آنالیتیکس _ قسمت اول

در مقالات قبلی، به معرفی کلی گوگل آنالیتیکس و تعریف واژگان کلیدی آن پرداختیم، در این مقاله و مقاله بعدی با ابزارهای کلیدی گزارش‌گیری در آن آشنا خواهیم شد
دوشنبه 8 ژانویه 2018

واژگان کلیدی در گوگل آنالیتیکس

قبل از آنکه به معرفی ابزارهای گزارش‌دهی گوگل آنالیتیکس و شیوه‌ی تحلیل آنها بپردازیم، لازم است که بطور خلاصه واژگان و اصطلاحات کلیدی و رایج این ابزار را تعریف کنیم. شما درحین کار و یا خواندن مطالب درباره‌ی گوگل آنالیتیکس، بارها با این واژه‌ها روبرو خواهید شد
چهارشنبه 27 دسامبر 2017

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) چیست و چه کاربردهایی دارد؟

با توجه به بازخوردهایی که از مقاله‌ی قبلی با عنوان « داده‌های گوگل آنالیتیکس را درست تفسیر کنید.» گرفتیم، تصمیم گرفتیم که طی چند مقاله، به معرفی و آشنایی بیشتر با این ابزار و کارکردهای آن و شیوه‌ی تحلیل گزارش‌های آن بپردازیم. در این مقاله به معرفی اجمالی این ابزار و کارکردهای اصلی آن خواهیم پرداخت.
شنبه 2 دسامبر 2017

چگونه داده‌های گوگل آنالیتیکس را درست تفسیر کنیم؟

گوگل آنالیتیکس یک ابزار تحلیل و آنالیز وب و نرم افزار‌های موبایل است که توسط گوگل ارائه شده و آمار بازدیدکنندگان یک وب سایت و یا یک اپلیکیشن را در اختیار صاحبان‌ آن‌ها قرار می‌دهد...
یک‌شنبه 12 نوامبر 2017
اشتراک در گوگل آنالیتیکس