تبلیغات آنلاین

بایدها و نبایدها در تبلیغات میانی

تبلیغات میانی موبایلی به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا درآمد خود را افزایش دهند و به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا به مخاطبان بیشتری بر روی تلفن‌های همراه دسترسی پیدا کنند. فرمت‌های تبلیغاتی نظیر میانی، باعث رشد کسب و کارهای اینترنتی موبایلی شده‌اند و پیشرفت‌های اخیر در تبلیغات میانی موبایل به توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی کمک کرده تا درآمد خود را به حداکثر برسانند.
یکشنبه 19 شهریور 1396

بهترین شیوه‌ها برای طراحی خلاقه‌ی دانلود اپلیکیشن

بررسی بهترین شیوه‌ها برای طراحی خلاقه‌ی دانلود اپلیکیشن به صورت اینوگرافی
پنجشنبه 16 شهریور 1396

مقایسه‌ی تبلیغات میانی و بنری در اپلیکیشن‌ها

تبلیغات تصویری در دستگاه‌های تلفن همراه شبیه به تبلیغات تصویری معمولی است که شما می توانید بر روی رایانه‌ها ببینید. این تبلیغات در دستگاه‌های تلفن همراه می‌تواند برای تبلیغ در نسخه موبایل وب‌سایت‌ها یا در اپلیکیشن‌ها استفاده شود. همه‌ی اندازه‌های تصویری که برای تبلیغات در دسکتاپ‌ها پذیرفته شده است، برای تبلیغات در دستگاه‌های تلفن همراه نیز پذیرفته شده است. تبلیغات تصویری می‌تواند به عنوان تبلیغات بنری یا تبلیغات میانی در اپلیکیشن‌های موبایل نمایش داده شود.
سه شنبه 14 شهریور 1396

چرا باید از تبلیغات درون برنامه‌ای (In-App) استفاده کنیم؟

اکثر ما این روزها تلفن همراه هوشمند داریم و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده می‌کنیم، حتی دیگر بسیاری از مادربزرگ‌هایمان هم تلفن همراه هوشمند دارند! بنابراین، اگر شما بازاریاب یک برند هستید و از تبلیغات درون برنامه‌ای استفاده نمی کنید جای تعجب دارد! اکنون زمان آغاز است. اگر هنوز متقاعد نشده‌اید، اینجا پنج دلیل برای قانع کردن شما می‌آوریم:
یکشنبه 21 خرداد 1396

چگونه بهترین حالت نمایشی را برای تبلیغ خود انتخاب کنیم؟

کمپین تبلیغاتی یا استراتژی درآمدزایی‌تان هرچه که باشد، فرمت‌های نمایشی بسیار متنوعی برای شما وجود دارد. بنابراین مشکل در دسترس بودن فرمت‌های نمایشی نیست، بلکه انتخاب بهترین آنها و هماهنگ شدن با آنهاست.
یکشنبه 31 اردیبهشت 1396

سیستم RTB چیست و چرا اهمیت دارد؟

تبلیغات برنامه‌ریزی شده (Programmatic Advertising) طی سالهای 2012 تا 2016 بطورمیانگین 71% رشد داشته است و پیش بینی می‌شود که 31% دیگر در سال 2017 به رشد آن افزوده شود. تکنولوژی RTB یا مزایده‌ی آنی (Real time bidding) به ابزار اصلی رشد تبلیغات برنامه‌ریزی شده تبدیل شده است.
سه شنبه 12 اردیبهشت 1396

شیوه‌های هدفگیری مشتری در تبلیغات آنلاین

انتخاب مخاطبان مناسب، کلید اصلی در تبلیغات آنلاین است و می‌شود گفت حدود 90% موفقیت کمپین تبلیغاتی شما به آن بستگی داد. با وجود سیستم های بیشمار تعقیب آنلاین رفتار مشتری، راههای تعاملی آنها، عادت‌های خریدشان و ... متغیرهای هدفگیری بیشماری پیش‌روی بازراریابان دیجیتال است. اما یک تبلیغات هدفمند چیست؟ تبلیغی است که مرتبط‌تر، قانع‌کننده‌تر و دارای ظرافت بیشتری باشد. اما ابزارهایی که ما این روزها در اختیار داریم چه چیزهایی هستند؟
چهارشنبه 16 فروردین 1396

معجزه‌ی SDK در تبلیغات موبایلی!

اینکه بدانیم مشتریان بالقوه ما چه مدت روی دستگاه موبایل زمان می‌گذارند و همچنین در چه زمانی و چگونه با تبلیغات در اپلیکیشن‌ها در تعامل هستند، تنها نیمی از راه است. اپلیکیشن‌های محبوب، اطلاعات رفتار مصرف‌کنندگان و میزان درگیری مشتریان با تبلیغات موبایلی، به شما چشم اندازی از کاری که می‌خواهید بکنید ارائه می‌کنند ولی برای تحلیل آن چشم انداز کمکی به شما نمی کند.
سه شنبه 17 اسفند 1395

تبلیغات و زندگی موبایلی

نقش وسیله‌ای که همیشه همراهتان، در جیب، کیف یا روی میز کارتان هست را در زندگی خود چگونه توصیف می‌کنید؟! "گوشی من تمام زندگی منه! من هر روز و تمام مدت از اون استفاده می‌کنم و اگر روزی اون رو تو خونه جا بذارم انگار اون روز به هیچ کس و هیچ جایی دسترسی و ارتباط ندارم و از کل دنیا جدا شدم، به شدت کلافه می‌شم و اصلا روز خوبی رو نخواهم داشت."
یکشنبه 17 بهمن 1395

قواعدی برای طراحی کمپین تبلیغات همسان (Native)

تبلیغ‌کننده‌ها، بازاریاب‌ها و مدیران روابط عمومی همیشه تلاش می‌کنند تا یک پیام تبلیغاتی را تا حد امکان؛ روشن، هوشمند و تاثیرگذار پخش کنند. اخیراً، صفت جدیدی راه خود را به این لیست باز کرده است: همسان!
یکشنبه 3 بهمن 1395

صفحه‌ها

اشتراک در تبلیغات آنلاین