انواع تبلیغات

تفاوت تبلیغات همسان (Native Advertising) با بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

وقتی که شما عبارت «تبلیغات همسان» را می‌بینید آیا فکر می‌کنید همان «بازاریابی محتوایی» است؟ خب، بسیاری اینطور فکر می‌کنند. دانستن تفاوت این دو مبحث قطعاً به ما کمک خواهد کرد که درک درستی ازآنها داشته باشیم و هر کدام را در جای درست خود بکار ببریم. در اینجا به تعریف هرکدام از این مقوله‌ها می‌پردازیم
چهارشنبه 19 مهر 1396

تبلیغات همسان: مؤثر یا فریبنده؟

با افزایش گرایش به تبلیغات همسان، بسیاری از بازاریابان شروع به پرسیدن این سؤال از خود کرده‌اند. تبلیغات همسان یا تبلیغات محتوایی که بسیار با تجربه‌ی کاربری درهم بافته می‌شوند و اغلب قابل تشخیص نیستند، هم به خاطر تأثیرگذاری و نتیجه‌بخشی بالا مورد تحسین قرار می‌گیرند و هم به خاطر قابلیت فریبندگی‌شان نقد می‌شوند.
شنبه 25 شهریور 1396

تبلیغات میانی، راهی مناسب برای تبلیغ در اپلیکیشن‌ها

اگر تاکنون برای انتقال از یک بخش به بخش دیگر در یک اپلیکیشن یا بین دو مرحله از یک بازی موبایلی، با یک تبلیغ مواجه شده‌اید، شما مورد هدف تبلیغات میانی (Interstitial) قرار گرفته‌اید.
شنبه 4 شهریور 1396

اهمیت محتوا در تبلیغات همسان (Native)

صنعت تبلیغات همسان(Native) به سرعت در حال رشد است. برندها به طور فزاینده‌ای در این زمینه به عنوان راهی برای ارتقاء محتوای خود سرمایه‌گذاری می‌کنند، و ناشران علاقه مندند تا جریان درآمد خود را از این طریق به حداکثر برسانند. با این حال، نوع محتوای مورد نیاز برای تبلیغات همسان باید با دقت مورد توجه قرار گیرد. به این دلیل که یک آگهی همسان با فضا و شکل و شمایل محیط اطرافش منطبق است، مهم است که هم از منظر ناشر و هم از منظر برند تجاری مناسب باشد.
سه شنبه 3 مرداد 1396

ورود همسان‌ها به دنیای تبلیغات آنلاین ایران

در دنیای تبلیغات دیجیتال امروز، تبلیغات آنلاین بنری هم وضع بهتری از آن فروشندگان بی نوای اواسط قرن بیستم ندارند. کاربر به چشم خود یاد داده که بنر‌ها را نبیند. به این مفهوم در تبلیغات امروز Banner-Ad Blindness گفته می شود.
چهارشنبه 20 بهمن 1395

آشنایی با انواع تبلیغات موبایلی همسان

تبلیغات همسان (Native) بازار تبلیغات موبایلی را در دست گرفته‌اند و تا چند سال آینده آن را بطور کامل تحت تسلط خود در می‌آورند. سایت تخصصی بیزینس اینسایدر پیش‌بینی کرده است که درآمد حاصل از نمایش تبلیغات همسان در آمریکا تا سال 2021، به 74 درصد از کل درآمد حاصل از نمایش تبلیغات آنلاین در این کشور خواهد رسید. (برای اطلاع، سهم کنونی این نوع تبلیغات هم اکنون 56 درصد است).
سه شنبه 26 مرداد 1395

تبلیغات همسان، آینده‌ی تبلیغات دیجیتال

تبلیغات بومی عموما محتوا-محور (Content Based) هستند. بازاریابی محتوایی یا content Marketing نقشی کلیدی در بازار امروز دارد و تبلیغات بومی هم بخشی از همین نوع بازاریابی به شمار می‌آیند. آن چه بیشتر در تبلیغات بومی اهمیت دارد اطلاع رسانی است، نه ارتقای برند (Promotion).
دوشنبه 18 مرداد 1395
اشتراک در انواع تبلیغات