بررسی میزان تأثیرگذاری تبلیغات همسان

تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16/08/16
دسته بندی: 
 

افزودن دیدگاه جدید

مطالب مرتبط

تفاوت تبلیغات همسان (Native Advertising) با بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

وقتی که شما عبارت «تبلیغات همسان» را می‌بینید آیا فکر می‌کنید همان «بازاریابی محتوایی» است؟
چهارشنبه 11 اکتبر 2017

تبلیغات همسان: مؤثر یا فریبنده؟

با افزایش گرایش به تبلیغات همسان، بسیاری از بازاریابان شروع به پرسیدن این سؤال از خود کرده‌اند.
شنبه 16 سپتامبر 2017

تبلیغات میانی، راهی مناسب برای تبلیغ در اپلیکیشن‌ها

اگر تاکنون برای انتقال از یک بخش به بخش دیگر در یک اپلیکیشن یا بین دو مرحله از یک بازی موبایلی، با یک تبلیغ مواجه شده‌ای
شنبه 26 اوت 2017

اهمیت محتوا در تبلیغات همسان (Native)

صنعت تبلیغات همسان(Native) به سرعت در حال رشد است.
سه‌شنبه 25 ژوئیه 2017