فهرست مطالب

چگونه داده‌های گوگل آنالیتیکس را درست تفسیر کنیم؟

گوگل آنالیتیکس یک ابزار تحلیل و آنالیز وب و نرم افزار‌های موبایل است که توسط گوگل ارائه شده و آمار بازدیدکنندگان یک وب سایت و یا یک اپلیکیشن را در اختیار صاحبان‌ آن‌ها قرار می‌دهد...
یکشنبه 21 آبان 1396

بهترین فرمت تبلیغاتی برای اپلیکیشن‌ها چیست؟

در اینجا به بررسی مزایا و معایب 4 فرمت رایج می‌پردازیم و شما می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام یک می‌تواند بیشتر امکان و ظرفیت را در جهت اهدافتان برای شما به ارمغان بیاورد.
شنبه 13 آبان 1396

تفاوت تبلیغات همسان (Native Advertising) با بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

وقتی که شما عبارت «تبلیغات همسان» را می‌بینید آیا فکر می‌کنید همان «بازاریابی محتوایی» است؟ خب، بسیاری اینطور فکر می‌کنند. دانستن تفاوت این دو مبحث قطعاً به ما کمک خواهد کرد که درک درستی ازآنها داشته باشیم و هر کدام را در جای درست خود بکار ببریم. در اینجا به تعریف هرکدام از این مقوله‌ها می‌پردازیم
چهارشنبه 19 مهر 1396

تبلیغات همسان: مؤثر یا فریبنده؟

با افزایش گرایش به تبلیغات همسان، بسیاری از بازاریابان شروع به پرسیدن این سؤال از خود کرده‌اند. تبلیغات همسان یا تبلیغات محتوایی که بسیار با تجربه‌ی کاربری درهم بافته می‌شوند و اغلب قابل تشخیص نیستند، هم به خاطر تأثیرگذاری و نتیجه‌بخشی بالا مورد تحسین قرار می‌گیرند و هم به خاطر قابلیت فریبندگی‌شان نقد می‌شوند.
شنبه 25 شهریور 1396

بایدها و نبایدها در تبلیغات میانی

تبلیغات میانی موبایلی به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا درآمد خود را افزایش دهند و به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا به مخاطبان بیشتری بر روی تلفن‌های همراه دسترسی پیدا کنند. فرمت‌های تبلیغاتی نظیر میانی، باعث رشد کسب و کارهای اینترنتی موبایلی شده‌اند و پیشرفت‌های اخیر در تبلیغات میانی موبایل به توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی کمک کرده تا درآمد خود را به حداکثر برسانند.
یکشنبه 19 شهریور 1396

بهترین شیوه‌ها برای طراحی خلاقه‌ی دانلود اپلیکیشن

بررسی بهترین شیوه‌ها برای طراحی خلاقه‌ی دانلود اپلیکیشن به صورت اینوگرافی
پنجشنبه 16 شهریور 1396

صفحه‌ها